Grattis Nea :D ♥

Grattis nea som fyller moppe ålder idag! ‎1 universum, 8 planeter, 204 länder, 809 öar, 7 hav, 6,6 miljarder människor och jag träffa dig av alla dem och jag är så glad över att jag fick träffa dig, och tack för att jag fick följa med dig till Hangö i somras det var helt awesome! Men hoppas du haft en bra födelsedag och fått många bra presenter... Ni kan gärna besöka hennes fina blogg: www.neea.webblogg.se!

Här kommer några söta och fina bilder på dig Nea:











Jag har flest bilder på dig men lägger bara upp några minnen med dig från Hangö.

Kommentarer
Postat av: Linnnnee

NAW thanks :D sexiga bilder

2011-12-20 @ 16:46:00
URL: http://neea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback