Fredag kväll

Puh vilken dag det har varit (ganska jobbig) det blev några problem i skolan men ingen kommentar om det för sådant skriver jag inte om här på bloggen och ni som är mina vänner kommer ändå få veta det på söndag. Vi hade två prov det ena gick väl helt okej men det andra gick dåligt men man får väl hoppas på att man blir godkänd. Man får ju vara glad att det bara är några skoldagar kvar och att vi har julfest på onsdag och börjar klockan 10 på onsdag och torsdag, ska bli skönt med sovmorgon då. Och om en vecka är det jullov och nästa vecka på lördag är det äntligen julafton. Oj jag måste fara till stan någon dag och shoppa julklappar, jag har inte hunnit göra det ännu när man har mycket annat att tänka på. Skönt att det är helg nu, ska vila upp mig idag för imorgon och på söndag har jag annat jag ska göra som att träffa släkten och filmkväll. Nu ska jag äta choklad och lyssna på mange bjuder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback