En timme kvar...

Tjohejsan.

Just nu är jag i skolan och vi slutar om ca en timme. Idag har vi haft åtta lektioner, och nu sitter vi på datan på konst och kultur och svarar på några tråkiga frågor. Dagens tanke: "Jag vill hem nu, jag orkar inte vara här" vi har inte gjort något på lektionerna idag, har nästan tänkt somna på varje lektion. När jag kommer hem ska jag bara chilla ska bli skönt. Imorgon är det fredag happiii, det betyder filmkväll hos jennifer kommer bli en helt awesome helg. Och på lördag är det festin längtar. Just nu vill jag hem och så vill jag att det ska bli helg.

Vad händer hos er ikväll då?

Nu har jag inga bilder, så jag lägger upp en bild från arkivet. Såna här godsaker finns i matsalen, men denna bild är tagen från Arnolds, mums jag vill ha något gott att äta nu...


Kommentarer
Postat av: Sofia - JULKALENDER!

slutade halv 2 idag :D as skönt!

2011-12-08 @ 14:27:25
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback