Bilder på uppsättningen

Jag vet att jag inte har bloggat något idag, men jag har som sagt haft fullt upp att göra hela dagen. Först sovmorgon som var väldigt skönt, sen städade jag mitt rum eller rättare sagt hela huset, och sen har Meps kommit till mig och jag har gjort en uppsättning åt henne, som vi hade i uppgift att göra från skolan, men jag ska göra det på Becka och Tintin någon dag. Det gick väl helt bra, Meps gästbloggade om det i förra inlägget. Hon for hem för en stund sen så nu ska jag bara sitta framför datan resten av kvällen. Men det var kul att du kunde komma hit Meps och tack för att du ville ställa upp som "modell" eller vad man ska säga. Btw synd att moa åkte ut ur idol igår, men robin är kvar och han ska vinna idol finalen nästa veckas fredag.

Här kommer några bilder på uppsättningen:

  

Kommentarer
Postat av: Tintin

Amanda Fondell ska vinn!!!! :D

2011-12-04 @ 14:42:11
URL: http://phototintin.blogg.se/
Postat av: MEPS

noo blev det snyggt :D

2011-12-04 @ 15:04:37
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback