Awesome dag!

Skoldagen har varit helt okej. :)
Det har varit varmt väder så vi var ute och steekt oss i solen varje rast och tagit några bilder som Meps har på sin nya kamera. På lektionerna tog vi det ganska lungt t.ex kollade på film.
Men det var så härligt att vara ute i solen när det var så varmt --> Äkta sommarfeelis.
Ikväll har jag mest varit ute och inte gjort något annat speciellt. Det skulle egentligen varit filmkväll hos Nicole men det blev ingen idag utan filmkvällen är om några veckor istället.
Men på söndag är det första maj. Då ska vi fara ute på stan och fira Sundris som fyller år. Kommer bli en awesome helg och mycket att göra. Men imorgon måste jag börja läsa till biologi provet som vi har på tisdag.
Men jag kanske far ut i nån by imorgon. Vill nån göra något/fara ute och köra med moped så är det bara att säga till för då kommer jag med...
Nu ska jag snart se på några program på tv. ^^



Härlig sommarbild! ♥

Kommentarer
Postat av: MEPS

sv: nåneeej int ser du fäädi ut!!! den dä bilden va ju BRA!

2011-04-30 @ 12:42:19
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback