Kvälls inlägg

Alltså nu måste jag ha något att göra, känns som man inte har något liv just nu. Bara sitter framför datan, när man lika bra skulle kunna göra något annat som att fara ut med vänner, fara på bio eller något. Men nej här sitter jag för mig helt själv och har tråkigt. Jag har inget roligt att blogga om heller just nu. Idag har jag inte gjort något alls, denna dag känns helt värdelös, och snart börjar skolan igen om några dagar. Jag måste verkligen göra något de här dagarna, men i alla fall i helgen blir det stan och bio med de bästa vännerna, men vad ska man göra tex imorgon? Om någon av vännerna vill göra något så är det bara att sms/ringa mig direkt!!! Jag måste göra något kul imorgon när det är fredag annars får jag något fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback