Humor

Wikipedia: i know everything
Google: i can find everything
Internet: i know every website
Electric: keep on talking bitches...
Wikipedia: i know everything
Google: i can find everything
Internet: i know every website
Electric: keep on talking bitches...

De var en gång två män som snackade om sina söner.
Den ena sa: Min son är fyra år och han kan redan läsa, laga mat o.s.v
Mannen sa: Min son kan se i framtiden vad allt kommer hända och att jorden kommer gå under, och min är inte ens fyra månader.
Den andra sa: Men hur vet du att han vet det då?
Mannen sa: Han gråter ju.

Det var en gång en pojke och en lärare.
Läraren frågar: Vet du vad 2+2 är?
Pojken tänkte en stund för sig själv, sen sa han att det blir fyra.
Läraren godkände och sa fem.
Pojken: Fan jag visste att det var fem.
HAHAHAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback