Varm oboy och tv-program

Blöööp jag vill inte fara till skolan imorgon, på modersmåls lektionen ska vi redovisa ensam inför klassen och sådant hatar jag, sen ska vi ha engelska prov som kanske inte kommer gå bra, jag är ju inte bra på engelska, sen har vi hälsolära och så gymnastik, men då ska vi till tennishallen maybe. Men vilken jobbig skoldag det kommer bli imorgon. Men som tur är så byter vi kurs/period nästa vecka så då får vi andra ämnen istället. Nu orkar jag inte läsa mera till engelska provet men det får gå som det går,man vet ju inte hur svårt det provet kommer att vara. Nu ska jag gå ner och göra varm oboy och sen ska jag lägga på tvn för robinson börjar om en stund. Hoppas att jag överlever skoldagen imorgon.

Det är bara att ta dagen som den kommer.


Kommentarer
Postat av: ----

he heter att men byter period

2011-09-15 @ 20:22:39
Postat av: Sondris

YEAH; HEJ ! ;D Sitter på datorn i skolan ( i datasalen är det bara en massa pojkar. . ) J for till Piffi och sko köp nå (X Synd då man int har nain cykel me sig. Ska skick ett sms till dig nuu ^w^ Syns ! <'33

2011-09-16 @ 11:47:00
URL: http://ailove.blogg.se/
Postat av: MEPS

Det gäller att bita ihop xD

( he e bra att sondris förvarnar innan hon skickar sms HAHA) :D

JA e frisk nuu :D

2011-09-16 @ 14:58:32
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback