Awesome fredag kväll :)

Jag, Jen och Meps var först och gääzade moped till Sale där vi köpte lite godis, sen tankade jag och Meps och så körde vi till en annan by där vi var och hälsade på Michelle och Ida. Vi hade kul och vi asg nästan hela tiden, och så ringde vi upp en random person och mycket annat skojj. Nice kväll har det varit, och kul att träffa de som man inte har träffat på länge, Ida och Michelle ♥ Tyvärr missade jag idol när vi kom hem ganska sent, men jag kan se det en annan gång och inte gör det så mycket att jag missade ett program. När jag kom hem gick jag i duschen och nu sitter jag i soffan och myser för mig själv hihi.


Kommentarer
Postat av: Eloise

Kan du skriva mera om dedär produkterna du pratade om? Typ vad som är bra för mitt lockiga torra hår. Och mycket annat. Tack för svar på förhand!

2011-09-10 @ 09:50:16
Postat av: Maja!

Sv: Visst! <3

2011-09-10 @ 10:42:25
URL: http://majapeining.blogg.se/
Postat av: Madeliene ♥

sv: du är söt <3 Jodå allt är fint med mig, sj?

kram

2011-09-10 @ 14:07:14
URL: http://freakingouttotally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback