Godnatten ♥

Snart ska jag börja sova, för imorgon är det måndag och då måste man stiga upp tidigt så man orkar fara till skolan, man vill ju inte försova sig. Imorgon när det är månag ska vi vara i frisör salongen i skolan och hålla på med shamponering och olika produkter som är bra för håret och vårda, och då brukar man få sitt hår tvättat när vi brukar tvätta på varandra, det är nice att tvätta håret i skolan och så får man hårmassage och det är skönt hihi. Måndagar brukar vara nice i skolan så hoppas det blir en bra vecka, men det blir det säkert för denna vecka har varit helt kul vissa dagar. Nu ska jag stänga av laptopen och göra mig klar för att gå och lägga mig, och ni ska ha en bra vecka, sweet dreams.


Kommentarer
Postat av: vonskareng

vad går du på för slags skola? antar att du vill bli frisörska? :)

2011-09-05 @ 13:03:45
URL: http://vonskareng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback