Awesome helg!

Söndagen har varit nice. Jag har varit ute och kört moped med Jen och Meps, och så har vi varit till Nea och hälsat på en snabb sväng. Nu ikväll har vi varit runt och kört och så körde vi till abc och för ungefär en timme sen kom jag hem. Brr det var kallt att köra, tur att man tog med sig extra kläder. Nu sitter jag i soffan, ser på idol och äter choklad. Denna helg har varit awesome ♥ Imorgon är det skola, och då ska vi börja med manikyr. Kommer säkert bli en kul skoldag imorgon kan man ju hoppas på. Men nu ska jag svara på era kommentarer!


Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: Ja, det är superkul testa något nytt:D

2011-09-19 @ 12:08:47
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback