Torsdag

Jag kom hem för ungefär en timme sen... Jag har nyss ätit mat och nu ska jag läsa till engelska provet, panik vi har det imorgon och jag har inte läst så mycket, men tur att vi övade på engelska lektionerna idag. Idrotten blev som det blev, eftersom det var valbart fick man välja vad man ville göra, så jag och en kompis stannade inne i gymnastiksalen med pojkarna från kockarna. De andra gick till gymmet och några for iväg och joggade. Men det var kul att ha bollspel inomhus, fast vi satt mest och pratade när vi inte orkade göra något, vår lärare var ändå vid något annat ställe. En lång dag har det varit (btw vår modersmåls lärare du är hatad av oss!!!) åtminstone de sista lektionerna har varit ganska kul och så har jag varit och färgat mina ögonbryn och format dem, som ni kanske märker. Jag passar mycket bättre i det nu än vad jag gjorde innan. Nä nu ska jag ta en paus från datorn för jag måste läsa till provet.



See you later =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback