Sports club på gymnastiken

Hellu my sweeties! :)

Äntligen är man hemma efter en lång skoldag, ca åtta timmar skola och vissa lektioner var ganska jobbiga. Puh jag är helt slut de två sista lektionerna hade vi gymnastik och vi var på gym, sports club som finns inne i stan. Vi tränade varje minut tills lektionerna var slut och jag som har dålig kondition blev trött nästan direkt och pulsen var hög. Men det är roligt att träna på gym men ganska jobbigt är det om man är otränad, skulle behöva gå dit oftare. Men vi kommer säkert att gå dit någon gång på lektionstid senare på gymnastiken. Och till läxa till nästa vecka så ska vi mäta pulsen efter att vi har tränat så då måste man fara ute och träna så man kan göra läxan nästa vecka. Och jag ska satsa på högsta vitsordet i gymnastiken så får se hur det kommer att gå och om jag klarar det vet jag inte. Imorgon ska vår lärare fara på en kurs så vi slutar tre timmar tidigare imorgon än vanligt, men jag ska med kompisarna till stan och kanske på bio sen så det passar bra att sluta tidigt på en fredag.

Nu ikväll ska kusinerna säkert komma hit till oss, och så ska jag inte göra så mycket annat än duscha och sen se på Robinson. Men nu ska jag börja svara på frågorna på frågestunden, svaren kommer senare. Ni ska ha en bra kväll, puss och kram! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback