Söndag och hemläxa

Idag har jag nästan inte gjort någonting. Typ städat lite, tagit bilder och gjort min frisör hemläxa. Söndag är ändå en vilodag så då kan man vara hemma och chilla. Men ikväll ska jag fara ute och gääza moped med jen och lelle, och nea skulle komma med cykeln. Och ikväll börjar Idol klockan 21.00 på tv4, och det tänker jag inte missa för det är ett av mina favoritprogram och audition är bara bäst i början. Men ut och gääza med kompisarna ikväll då.

Här är en bild på resultatet av min frisörläxa jag skulle göra till tisdag.
Man skulle klippa så att det är kortast längt fram och så blir det längre dit bakåt.
Jag lyckades väl ganska bra om jag får säga det själv men bättre kunde det ju ha blivit. Men man blir bättre för varje gång, och det blir roligare när man kan.



Roligt att man får klippa dockorna hemma hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback