Snart idol!

Om ca 15 minuter börjar idol kvalfinal. Igår var det André och Olle som gick vidare!!! Jag tycker att de sjunger bättre än alla andra i idol och igår sjöng de bra låtar. Jag hoppas att de kommer gå långt i idol, och att ni som bor i sverige röstar på dem. Tänk om man själv kunde sjunga lika bra som alla dessa i idol gör. Nu är det bara att vänta tills det börjar, undrar om det blir lika spännande ikväll, men man får vara glad över att Olle och André gick vidare igår.

Jag har hittat en söt bild på André ♥
Någon annan än jag som tycker att han är gullig? :)


Kommentarer
Postat av: beccis

hur har din dag varit? :)

2011-09-29 @ 20:44:56
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback