Sitter i skolan och bloggar

Hello där. Nu sitter jag i skolan, och har slutat men väntar på skjuss hem som vanligt. Usch det regnar, gillar inte sådant här väder men det kanske gör över. Ikväl lska jag fara på zumba och shaka loss lite, måste ju börja motionera nu så man får bättre kondition, och zumba är passligt för mig. Och när jag kommer hem måste jag läsa läxor, äta något och sen ska jag fara på zumba. Ikväll kommer det idol så det ska ni inte missa!

Just nu har jag inget att göra, några från klassen är i rummet bredvid och gör sina frisör läxor, men den har jag redan gjort förra veckan. Smart som jag är råkade jag klippa mig i fingret idag, men så går det om man har ska hålla i en sax, en kam, ett clips och sätta upp håret på samma gång. Men man blir väl van med att klippa sig i fingret, det sa åtminstone får klasslärare. Men nu kommer de säkert och hämtar mig snart så ska börja gå till skåpet och packa väskan.

Äntligen kommer man hem om en stund...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback