Manikyr i skolan

Hellü. Nu sitter jag vid datorn på pappas jobb. Jag slutade klockan halv två, men jag och några från klassen stannade kvar och tvättade håret på varandra så vi skulle få färdigt vårt grupparbete med shamponeringen. Idag har vi börjat med manikyr på riktigt, så vi fick fixa och lacka naglarna på varandra. Det var en kompis som fixade manikyr på mina naglar, och de blev snygga enligt mig. När jag har kommit hem ska jag sätta upp en bild på mina naglar, jag har aldrig haft såhär bra och fina naglar förut hihi. Och före vi slutade fick vi göra en behandling åt våra händer och lite massage, och nu har man mjuk hy, fina naglar, och nytvättat hår. Det var kul att göra manikyr eftersom man inte har gjort det förut på någon annan. Vill ni fara och göra en manikyr till någon frisörsalong så kommer ni inte besvikna, för de använder bra produkter de när de gör manikyr. Jag tycker att ni ska testa någon gång, och ni som känner mig in really life så kan säga till mig så kan jag göra en manikyr år er.


Kommentarer
Postat av: vonskareng

söt bild! :)



jag har flyttat och fått en stor papegoja :D bara att läsa lite av mina inlägg så ^^ har inte hunnit läsa andras bloggar så mkt pga flytten o allt, men nu så :) hur mår du?

2011-09-21 @ 15:10:46
URL: http://vonskareng.blogg.se/
Postat av: Gabriella Daffour'

sv; jo det är bra!

2011-09-21 @ 16:22:44
URL: http://gabbyyz.blogg.se/
Postat av: Gabriella Daffour'

sv; skönt!

2011-09-22 @ 17:44:55
URL: http://gabbyyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback