Måndag

Nu har jag kommit hem från skolan. Skönt när ingen annan i familjen har kommit hem ännu, då får vara ensam hemma en stund. Ikväll ska jag inte göra något annat än att vara hemma och ha en slappdag, det regnar ändå ute så man kan inte fara ut och hitta på något kul. Men det finns alltid något att göra när man är hemma, jag ska kanske börja läsa till engelska provet som vi har om några dagar, om jag har lust. Nu ska jag snart äta vispgröt med vaniljsås, mums det är gott. Jag tror nästan att jag ska baka något gott ikväll får se. Ska kanske baka en kladdkaka det skulle vara gott.


Kommentarer
Postat av: kajsa

sv; tack tack, jag har lagt till dig nu, lägger du till mig? :D

2011-09-12 @ 15:42:01
URL: http://andromedasphoto.blogg.se/
Postat av: Sondris

What's up ? (: Mohahaa, ja baka kladdkakks kakor igår 8D Veet int alls hu he blir me bio på freda ;3

2011-09-12 @ 16:31:46
URL: http://ailove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback