Gymnastik läxan tills imorgon

Onsdagen har varit ganska kul i skolan när vi stylade frisyrer med hårföning. Ikväll måste jag göra min gymnastik läxa tills imorgon = vi ska träna i ca 60 minuter och sen ska vi mäta vår puls och så ska man fylla i några frågor på ett papper. Tänk vilken gymnastik läxa, kommer bli jobbigt när man har dålig kondition men jag tänkte fara ut och springa eller fara ut och cykla får se vad jag orkar göra. Men vi har gymnastik imorgon så jag måste göra träningen idag även om jag inte skulle orka men jag vill inte bli underkänd i det. Jag ska försöka satsa på högsta vitsordet i gymnastik och vi har bra lärare så jag hoppas att jag lyckas att få det. Imorgon blir det inte lika lång skoldag som det annars brukar vara på torsdagar när vi börjar senare imorgon.

Ni ska ha en bra onsdag kväll :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Svar : Japp allt är bara bra här, hur är det själv? :) kram

2011-09-07 @ 22:37:16
URL: http://joojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback