Grupparbete och hårklippning

Nu har jag kommit hem från skolan. Vi stannade kvar nästan två timmar efter att skolan hade slutat för att göra färdigt vårt grupparbete om produkterna Curl Contour. Idag har vi klippt håret på dockorna och vi började med att klippa en gradering (om ni inte vet vad det är får ni söka på google) det ser lätt ut men det är svårare än vad man tror. Men man lär sig om man råkar göra fel, vi fick det i läxa också till nästa vecka, tänkte ta hem och klippa det i helgen. Den här dagen har varit ganska weird men det brukar vara så ibland, åtminstone i skolan. Egentligen har jag zumba ikväll men jag vet inte om jag har lust att fara på det, jag har annat som jag måste göra. Beror på om jag hinner eller inte, och om jag har lust att fara på zumba ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback