Fredagen den 30 september

Nu har jag kommit hem från skolan. Slutade redan klockan 13 idag, skönt att göra det på fredagar så man får komma hem tidigt, och göra något annat. Jag är ensam hemma med min lillebrorsa, men om några timmar ska vi fara till mommo och moffa och vara där en stund, de åker till turkiet nästa vecka. Jag vill också fara till ett varmt land där det är sommar, men just nu är det ganska varmt ute också. Idag åkte pappa till åland från arbetet, så jag sade åt honom att han ska köpa hem choklad åt mig från båten. Just nu är det många som åker på resa, jag vill också med det blir ingen resa detta år, men vi ska kanske fara om ett år får man ju hoppas på. Nu tror jag att jag måste städa innan de andra kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback