Engelska lektionen

Hallå.

Nu sitter jag i skolan på engelska lektionen. Vi ska öva till engelska provet på internet, men alla är inloggade på facebook, och vissa i klassen sitter och sjunger FEST HOS MANGE.... japp det är min klass. Engelska läraren försvann så alla sitter och gör sitt eget istället för att öva på prov. Suck vi har engelska prov imorgon så jag kommer inte att ha tid att läsa så mycket ikväll, och inte blogga lika mycket som vanligt, men jag ska försöka ha tid med allt. Snart har vi två lektioner gymnastik, men det är valbart så det blir säkert kul. Och efter skolan ska jag fixa och färga mina ögonbryn, det kommer säkert bli nice.

Får se hur mycket jag hinner göra efter att jag kommit hem...



Kommentarer
Postat av: beccis

hur mår du idag? :)

2011-09-15 @ 15:47:09
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback