En rolig skoldag

Hej hej.

Just nu sitter jag vid en dator på pappas arbetsplats. Jag slutade redan klockan halv två, så då kom pappa och hämtade mig till skolan, och nu sitter jag här och väntar tills jag får komma hem. Dagen har varit ganska rolig, mycket skratt i klassen och roligt att klippa den frisyr vi klippte idag. Oj oj vad det är mycket program nästa vecka, fick vi veta i skolan.

Måndag - Vara på mässa och göra manikyr och hårföning åt kunderna.
Tisdag - Göra ett uppdrag från skolan då ska man fara till stan två och två och så har jag zumba på kvällen.
Onsdag - Ska man göra en hårklippning och hårföning på dockorna.

Suck imorgon börjar vi dagen med tre lektioner matematik och två lektioner samhällslära, undrar hur det kommer att gå, kommer bli ganska mycket nu eftersom vi har bytt period!



Det är bara att ta dagen som den kommer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback