Dagens citat

Dagens citat: "Man lär sig av sina misstag"

Idag i skolan har vi börjat med rullningar i håret och sådant. Efter en lång stund när jag nästan var färdig och hade lagt alla rullar i håret så sa läraren till mig: Men vad har du gjort, du har rullat fel väg. Åjnej då fick jag göra om allt, det var inte speciellt kul men man lär sig av sina misstag, så jag kommer knappast att göra om samma fel. Vi fick det i läxa också om två veckor ska vi göra samma sak, tänkte ta hem och göra det i helgen kanske. Efter skolan stannade jag med några från klassen i datasalen och gjorde nästan färdigt vårt grupparbete, men vi orkade inte göra det färdigt för istället satt vi på fb och spelade musik på högsta volym i klassrummet, så kan man göra om man är ensam i ett klassrum med dörren låst.

Btw ingen är normal och är man det är man en ovanlig person!


Kommentarer
Postat av: andromedas photo

hihi ajdå, ja man lär sig av sina misstag ;D

2011-09-26 @ 16:48:44
URL: http://andromedasphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback