Dagens bilder

Nu har jag varit ute och tagit några bilder. Men min kamera slocknade, så jag måste ladda den så jag kan fota mer senare. Dessa bilder är inte redigerade om ni tror det! Jag skulle bara testa lite olika funktioner på min kamera och se hur bilderna blev. Jag älskar att fota med en bra kamera, någon gång ska jag skaffa en systemkamera men det kommer bli i framtiden tror jag, eftersom jag inte har så mycket pengar kvar nu, och jag måste börja spara ihop pengar så kanske jag kan köpa en systemkamera någon gång.

Dagens bilder kommer här:











Det var några random bilder och egopics...

Kommentarer
Postat av: G'♥

allt bra idag?

2011-09-26 @ 16:11:13
URL: http://gabbyyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback