Äntligen är det helg :D

Häppiii nu är det fredag och helg, skönt. Det har varit en kul dag i skolan, speciellt på gympan när vi spelade basket. Jag har alltid gillat basket, och vi höll på i ca två timmar så nu har jag ont på ganska många ställen men så är det när man är otränad. Vår gymnastik lärare är den bästa jag har haft och han har humor så det gör lektionerna roligare. Men nu ska jag inte skriva mer om skoldagen, mina planer inför helgen: Fira moffa som fyller 64 år idag, vara med släkten, vara med kompisar, kanske fara ut och gääza moped och om jag hittar på något annat att göra. Kommer säkert bli en nice helg igen. Jag måste också komma ihåg att lägga kameran på laddning för jag har lust att gå ut och ta bilder nu när det är fint med höst och många färger.

Vad har ni för planer inför helgen?


Kommentarer
Postat av: Jen

Jag ska chill, gäääza å la läxor ;) Å soooov :D

2011-09-09 @ 22:56:55
URL: http://jenann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback