Wednesday

Vilken dag det har varit. Och jag hade nyss skrivit ett långt inlägg och tänkte spara det och då slutade internet att fungera. Inget fungerar bra idag, internet slutade fungera när jag skulle spara, min kamera slocknade när jag skulle ta bilder, mobilen dog men började fungera sen efter ett tag, det tog länge att göra läxorna eftersom jag inte kunde och hittade inga svar, och mycket annat. Men alla dagar kan inte vara perfekt. Imorgon måste jag stiga upp tidigt och så har vi matte 3 x och samhällslära 3 x lektioner imorgon. Det är ganska jobbigt med så mycket på en gång, men vi slutar tidigt och då ska jag ta bussen hem, så jag kommer hem tidigt. Och nu har jag inget annat att göra än att sitta vid laptopen och lyssna på musik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback