Första dagen på höstlovet

Första riktiga dagen på höstlovet då, skönt att inte behöva stiga upp tidigt på en måndag morgon för att fara till skolan. Själv har man sovmorgon när de flesta är i skolan. Nu har jag städat färdigt och tänkte slappa mig en stund. Imorgon tänkte jag fara till stan med Emz, jag har inte varit med henne på ganska länge nu, jag ser henne i skolan med vi har aldrig tid att prata eller träffas på skoltid. Det ska bli kul att fara med henne till stan imorgon, jag måste ta bussen till stan eftersom ingen kan skjussa mig dit, jag skulle vilja få mitt busskort snart. Jag skulle vilja shoppa nya kläder, men jag har inte så mycket pengar kvar, så jag ska inte slösa upp allt, men man vet ju aldrig vad man hittar i stan. Nu ska jag fixa lite i gimp.


Kommentarer
Postat av: Izabella

sv: jo det ska bli härligt:D tack! :) ha en bra kväll du med :)

kram



2011-10-17 @ 16:57:11
URL: http://onlyjag.blogg.se/
Postat av: Emma

Jaa, e ska bli så kul att träffas igen :D <3

2011-10-17 @ 18:22:22
URL: http://dysmeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback