Random torsdag

Nu har jag nyss kommit hem från ett loppis. Jag for dit med mamma och lillebrorsan. Men tyvärr så hittade vi inte något, även om det fanns mycket kläder och saker där, men man hittar ju inte alla gånger när man far till loppis. Nu har det slutat att regna så jag ska kanske gå ut en stund nu när det är sol. Aj jag har så ont vid nacken, jag sträckte mig igår (igen). Så nu kan jag inte göra så mycket annat än att ta det lugnt, för annars blir det väl bara värre kan jag tänka mig. Men nästa vecka ska jag inte göra så jag får ont någonstans, eller blir sjuk för då är det fest nästa lördag. Nä nu ska jag ta med mig kameran och gå ut en stund. Hejsvejs.

Lägger upp en bild från Kreta, som jag hittade på familjens dator.
Saknar detta, jag har lust att fara och resa utomlands nu.


Kommentarer
Postat av: Izabella

svar: okej kul kul :D a gillar dem mycket, hehe :) ska du gå och se dem på hovet? :)



2011-10-20 @ 15:21:15
URL: http://onlyjag.blogg.se/
Postat av: Patricia Önnerdal

- Träning och färga håret, själv? :)

2011-10-20 @ 16:54:45
URL: http://onnerdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback