Man kan vara nöjd

Dagen har varit den roligaste på länge. Idag har vi haft riktiga kunder, det gick helt bra för att vara första gången, men man kan ju alltid göra det bättre. Men det var inga kunder som blev besvikna och vi fick många trevliga kommentarer av våra kunder. Jag fick föna håret på en kund och göra manikyr åt två kunder. Jag blev nöjd över det jag har gjort idag, första gången och man kände sig ganska duktig. Efter att jag hade kommit hem åkte jag direkt till min kusin Isabelle för jag skulle klippa hennes hår. Det blev snyggt om man får säga det själv, men det tog ungefär en timme att klippa även om det ine var så långt. Men det är roligt att vara frisör och det är min grej, tur att jag valde det istället för något annat yrke. Nöjda kunder kommer alltid tillbaka, och så är det också, jag får klippa min kusin varje gång det behövs. Varje gång man gör en hårföning, klippning eller manikyr så blir det alltid bättre, när man lär sig och då man vet hur man ska göra. Denna dag har varit den roligaste på länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback