Klippt en vän på lektion

Nu har jag varit snart två timmar extra i skolan. Vi slutade egentligen klockan halv två, men jag stannade kvar med en vän och tvättade håret och min hårförlängning, och sen gjorde jag färdigt min klippning på dockan tills imorgon. Idag har jag klippt håret för första gången på en vän, det gick helt bra, ganska svårt var det men man fick ju hjälp så då gick det bättre. Hon blev nöjd med klippningen så det var bra, och så fick man själv öva att klippa på en riktig människa. Men det var kul, och imorgon ska jag få mitt hår klippt. Sen när jag kommer hem ska jag börja läsa på prov, och sen fara på zumba, så det är mycket program ikväll. Jag bloggar mera senare.


Kommentarer
Postat av: Maria - Passion for heels and fashion

sv: jag har inte planerat något speciellt för idag, det är så tråkigt väder att man knappt vill gå ut :/ själv då? hur är vädret hos dig?

2011-10-26 @ 13:20:34
URL: http://shoemania.se
Postat av: Gabriella Petkovic

fin hårfärg

2011-10-26 @ 13:58:01
URL: http://fashionsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback