Höstlovet slut!

Nu har jag städat mitt rum och gjort färdig min frisörläxa. Sorry för att jag inte uppdaterade så mycket igår men jag hade inget intressant att blogga om, och inte har jag det just nu heller. Men hoppas ni orkar läsa mina inlägg ändå, det händer inte något varje dag. Nu är det sista dagen på höstlovet, och imorgon är det skola som vanligt igen. Tur att vi har så korta dagar, så man orkar vara i skolan. Jag tror att jag måste börja läsa till provet snart, men jag orkar inte börja göra det idag, kanske imorgon om jag hinner. Det är mycket nu denna vecka som kommer, jag skrev om det i det förra inlägget. Men jag längtar redan till nästa helg, kommer bli helt awesome. Ser framemot denna vecka som kommer nu.

Dessa naglar är shit snygga och coola inför halloween.
Jag tror att jag ska göra en manikyr åt mig själv nu.
(Bilden är tagen från weheartit)

Img_0034_large

Kommentarer
Postat av: Martiina

Sv: Tog lite tid att svara då jag har varit bortrest :) Jag jobbar inom industri så är inget intressant arbete så men ger pengar xD Hur va din helg?

2011-10-23 @ 14:33:34
URL: http://queenbee.blogg.se/
Postat av: Maria - Passion for heels and fashion

sv: jag hade en grym fredag :D haft en bra helg då? :)

2011-10-23 @ 15:54:06
URL: http://shoemania.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback