Frisör tent imorgon

Måndag kväll då, just nu är jag dålig på att uppdatera. Fick veta i skolan idag att vi har frisör tenten imorgon och inte på onsdag som jag och de flesta trodde att vi skulle ha, så ikväll har jag suttit och pluggat. I skolan skulle vi göra rullningar på varandra, det gick väl helt okej. Jag vet inte vad jag ska skriva, jag har inget intressant att säga på bloggen och jag har brist på bilder, har inte tagit några bilder på flera dagar. Men nu ska jag fortsätta att plugga en stund för man vet inte hur svårt tenten kommer att vara. Sorry för ett ointressant inlägg, ska försöka komma på något att blogga om senare.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Svar : Min helg har varit grym :D hur har din varit? :)

2011-10-31 @ 22:05:02
URL: http://joojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback