Nice kväll det var :D

Jag och sundris varit och sett på paranormal activity trean som var en nice skräckis, ganska mycket humor med i filmen, tyckte inte att den var så läskig men på vissa ställen blev man skrämd ibland, men så ska det vara i en skräckfilm. Det var mycket folk men det kan bero på att den hade premiär. Före vi gick på bio gick vi och köpte glass, eftersom vi inte visste vad vi skulle göra före bion skulle börja. Men det var en aweome kväll och en helt bra film. Eftersom det är natt nu, och senare idag ska jag och några vänner kanske fara på zumba får se hur det blir med det. Tror jag ska börja lägga mig till sängs snart, börjar bli ganska trött. Jag lägger upp en bild som jag tog när vi var och köpte glass.



(Btw tack tintin för headern, shysst att du ville göra en åt mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback