Snart helg, kanske bio imorgon

På min lediga dag från skolan har jag: Haft sovmorgon, städat mitt rum, lagat mat, varit ut och fotat, och gjort saker som jag har behövt göra, och nu tänkte jag inte göra något annat än att sitta framför datorn och slappa resten av kvällen. Imorgon kanske jag ska fara med några vänner på bio och se på The Three Musketeers om den kommer, men det är flera filmer som har premiär imorgon så den kanske inte kommer. Det finns flera filmer som kommer på bio just nu som man skulle vilja se, imorgon har Paranormal Activity trean premiär, så den ska vi fara och se nån dag. Det är nice att se skräckfilmer på bio. Snart är det helg och mina planer inför helgen är att: kanske fara på bio, kanske fara på zumba på öppet hus på gym och så ska jag fara till Jakobstad till mina söta kusiner som nyss har fyllt år. Det kommer säkert bli en toppen helg kan jag tro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback