Skola imorgon!

Ähh nu ska jag inte sitta upp längre med laptopen, jag är trött och ska börja sova nu för imorgon är det måndag och man ska stiga upp tidigt för att fara till skolan. Undrar vad vi ska göra, men jag tror det är något med hårvårdsbehandling? Nåja jag kommer väl hem klockan 15, när jag ska fara hem med bussen. Varför ska helgen ta slut så snabbt, längtar redan tills nästa helg, men nu har man en hel vecka skola framför sig. Och btw tack för alla söta kommentarer, jag svarar på dem imorgon för jag orkar inte vara uppe längre nu. Måste sova så man orkar med skolan imorgon. Puss och Kram.


Kommentarer
Postat av: Annelii ☆ -Anneliswebb.blogg.se

Ha en Underbar start på veckan ! ;D <3

2011-11-27 @ 23:04:34
URL: http://anneliswebb.blogg.se/
Postat av: frida

Ok vad bra :) så vad ska du göra i dag då ?

kram Frida

2011-11-28 @ 09:41:02
URL: http://horsefrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback