Ny period imorgon

Dagen började med att jag hade sovmorgon, sen åkte jag med familjen till abc och åt god mat eftersom det är farsdag idag, eller dagen är ju snart slut eftersom jag bloggar ganska sent nu. Men det har varit en helt bra dag annars, inte gjort så mycket det är ju ändå söndag. Imorgon är det skola igen då och en ny period, så vi ska ha hårvårdsbehandling imorgon tror jag om jag inte minns fel. Hoppas att det blir en kul dag i skolan, slutar klockan halv två imorgon, men jag tänkte stanna kvar en stund efteråt och göra klippläxan på dockan. Jag har inte så mycket mera att skriva just nu, men ska börja lägga mig till sängs för att sova när man ska upp tidigt imorgon när man ska till skolan. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback