Hem från zumba

Im sorry för en dålig uppdatering igen, men jag har haft annat att göra. Igår i skolan hade vi klipp modeller, det var svårt men annars gick det väl helt bra, både jag och modellen blev ju nöjd så man får vara stolt över sitt arbete. Idag började vi med anatomi om hår och hårets uppbyggnad, det var helt okej, kanske inte så intressant men ändå kul att få veta hur det egentligen är. För en stund sen kom jag hem från zumba, jag fick prova mina nya zumba byxor. Det finns många som har kommenterat och frågat om jag kan lägga upp en video på när jag dansar zumba med mina zumba byxor, men får se hur det blir med det, jag är inte så bra på zumba men får se, en video kommer kanske senare. Puh man blir trött efter zumba men nu ska jag inte göra något annat. Hoppas att ni har haft en bra start på veckan, min vecka har börjat helt bra får se hur den fortsätter.


Kommentarer
Postat av: Anonym

video då du dansar Zumba?? Whooot? hehe de vill ja å si!

hehehe nu bloggar jag från en IMAC känn på den sven! Jaf får sitt på datorn i 5 minuter medan ja väntar på att textilsljöjd ska börja



//MEPS

2011-11-23 @ 08:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback