Den 10 november

Sorry för dålig uppdatering, men så blir det om man har mycket annat att göra, igår pluggade jag läxor och till samhällslära provet som vi har imorgon, vi har en hel hög med papper som vi måste läsa, så igår hade jag tyvärr inte tid att blogga. Dagen har väl varit helt okej, men trött var man när man skulle stiga upp tidigt för att fara till skolan och ha tre lektioner matematik. Vi fick ut provet och jag är glad att jag blev godkänd, trodde nästan inte att jag skulle bli det. Sen efter tre tråkiga lektioner matematik, så hade vi samhällslära och så slutade vi klockan 13. Jag tog bussen hem, så jag kom hem för en stund sen. Just nu försöker jag plugga till provet, det är ett ganska intressant ämne men sen när man ska läsa till provet så är det inte lika kul längre.

Ikväll ska jag inte göra något annat än att plugga, kanske fara och hälsa på mina kusiner som har kommit, och sen ska jag se på några tv-program som kommer ikväll. Jag vet att denna blogg kanske inte är så intressant, men jag har ändå många besökare. Egentligen skriver jag mest om vad som händer i mitt liv och min fritid, men just nu finns det inte så mycket intressant att skriva, och ni vet redan det mesta om mig tror jag, eller åtminstone mina vänner som läser bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback