Då var det måndag igen

Hello sunshines, mår ni bra? Själv mår man helt bra här. Kom hem för en stund sen. Idag i skolan har jag haft rullar i håret p.g.a att man skulle rulla håret på varandra, pinsamt var det att gå till matsalen med väldigt lockigt hår, men man måste väl bli van att gå till matsalen med vad som helst i håret när man ska bli frisör. Men jag tvättade bort alla lockar före jag skulle fara hem, jag gillar att ha platt hår eftersom man tröttar ganska lätt att ha självlockigt hår. Nåja det har varit en helt okej skoldag. Nu när man har kommit hem skulle man behöva göra sin matte och samhällslära läxa, och snart ska jag väl börja läsa till samhällsprovet som vi har denna vecka, nästa vecka på måndag byter vi period, tycker det går snabbt eftersom vi redan har haft två perioder och ska snart ha den tredje perioden. Resten av kvällen ska jag slappa och plugga tror jag.


Kommentarer
Postat av: Annelii ☆ -Anneliswebb.blogg.se

Hoppas du haft en underbar dag !: D <3

2011-11-07 @ 21:35:00
URL: http://anneliswebb.blogg.se/
Postat av: ModelBea

Ja tack det är bara bra med mig :) ! Har du gjort något kul i helgen :D ?

(just det jag har startat upp min modell-blogg nu också ifall du undrar varför det är någon som skriver till dig och du inte vet vem det är haha! Förut så svarade jag från svettlukt.blogg.se



Kram Bea

2011-11-08 @ 09:12:42
URL: http://modelbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback