Fredag ^^

Hejj :)

Det är fredagen den 27 maj.

Är det bara jag som tycker att allt går snabbt?
Nu är det bara en vecka av skolan kvar (sommarlov nästa vecka på lördag)
Tänk att jag har varit tre år i grundskolan och det känns inte alls så länge.

Skoldagen har varit helt okej.
Vi har mest sett på film hela dagen.
Och så har vi fått godis av lärarna eftersom det var sista gången.
Det har varit en ganska kul skolvecka. ^^

Men nu har det blivit helg! <3
Imorgon tänkte jag och min familj kanske fara till Jakobstad.
Jag har fått en till kusin så vi tänkte fara och hälsa på dit.
Då följer kameran med så ni får se några bilder därifrån..

Men nu ska jag se på något Supernatural avsnitt.

Byee!



Kommentarer
Postat av: Tintin

sööt bild! är det inte 27 idag btw ? :)

2011-05-27 @ 19:00:12
URL: http://tiintins.blogg.se/
Postat av: Annulieee

sv, tack <3

2011-05-27 @ 19:35:23
URL: http://annuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback