Uppdatering.

Blev bara ett inlägg igår.
Jag orkade inte fara på zumba igår kväll så istället tog jag mopeden och var ute och körde i byarna.
Där chillade jag med Nea, Jen & Meps.
Först var vi på sportplanen och spelade fotboll utan skor och hade på hög musik från Neas ipod.
Och efter det bestämde vi oss för att fara till en butik och köpa glass --> Sommarfeelis!
Det var nästan 20 grader varmt hela kvällen så det var skönt att vara i solen och äta glass.
Sen hade vi inget att göra så jag och Jen körde till deras gamla lågstadiet och körde runt där.
Det var en härlig kväll ^^ tog inga bilder för hade inte min kamera med mig. ;3
Bilder finns på Meps blogg --> www.thisismeps.blogg.se !



Gammal bild på mig ^^

Kommentarer
Postat av: MEPS

chillata :D

2011-05-10 @ 16:38:28
URL: http://thisismeps.blogg.se/
Postat av: Nicolairebecca

Advice about How To Lose Weight Effectively and Safely-Different Weight Loss Diets-Choose the Diet that Suits You.

2011-10-06 @ 11:10:41
URL: http://nicolairebecca.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback