Torsdagen.

Hejj people (:
Skoldagen har varit helt okej.
Vi gjorde inget speciellt jag hade huslig ekonomi, matte, engelska och samhällslära.
På huslig ekonomi gjorde vi en ostbricka så vi smakade på olika ostar. På matte lektionerna räknade vi några uppgifter och satt och pratade som vanligt, på engelska började vi med en engelska forskning (jag har om Washington DC) och på samhällslära fortsatte vi med en forskning som vi ska redovisa imorgon. Och så har vi varit ute i solen på rasterna när det är så varmt. Ingen orkade sitta inomhus så alla gick ut och satte sig på gräsmattan. Men det är så härligt väder ^^

Nu har jag kommit hem och ikväll ska jag inte göra något speciellt...
Göra läxorna, se på några Supernatural avsnitt och andra Eurovision semifinalen och så får jag se vad jag gör, finns inte så mycket att göra idag. Men imorgon är det filmkväll hos Nicole så jag hinner kanske inte blogga imorgon för jag måste fara iväg ganska tidigt efter att jag har kommit hem. Det var några månader sen sist vi hade filmkväll men imorgon är det filmkväll hos Nicole! <3

Har tagit några nya bilder nu så här är dagens bild på mig.



Kommentarer
Postat av: MEPS

sommar!! :D

va de nå mögelostar i ostbrickon? :S

2011-05-12 @ 18:48:52
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback