Söndag.

Hellü.

Det är söndagen den 29 maj.

Nu är det bara några skoldagar kvar.
På lördag är det skolavslutning och sen är det sommarlov! <3

Så här ser vår skolvecka ut den här veckan:

Måndag - Vanlig skoldag.
Tisdag - Temadag + slutar kl. 12.00
Onsdag - Temadag hela dagen.
Torsdag - Ledigt på kristihimmelsfärdsdagen.
Fredag - Övning inför avslutningen + fara och äta till Strampen.
Lördag - Skolavslutning på morgonen.

Det kommer bli en nice vecka :)

Men får se om jag kan fara till skolan imorgon.
Jag är ganska förkyld och vill inte bli ännu mera sjuk.
Kanske bättre att vara hemma och vila? ;3

Men jag får se sen ikväll om jag kan fara till skolan eller inte.
Men jag måste bli frisk till tisdag för då ska vi fara ute och äta med klassen till Rosso.
Det vill man inte missa när det är sista gången man är med hela klassen tillsammans...

Idag ska jag mest ta det lugnt och inte göra något speciellt.
Och det finns inte så mycket som jag kan göra här hemma.

Vad ska alla göra en söndag då? ^^



Olle Hedberg - Wonderful <3

Kommentarer
Postat av: MEPS

slutspurten kvar xD

ska du va heim imo?? de blir tråkigt då, för då ser jag inte dej nästan alls före lörda... med allt kör-övas och så vidare

2011-05-29 @ 14:28:32
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback