One week left...

Tjenare ^^

Hur har dagen varit för er? ;3

För mig har det varit en ganska bra skoldag.
På huslig ekonomi åt vi choklad, på matte lektionerna såg vi på harry potter och åt godis, på engelska lektionen presenterade vi ett föredrag + såg på några roliga youtube klipp och på samhälls lektionen såg vi på en film.
Så har min dag varit hittills...

Ikväll ska jag fara på dagis avslutning så då ska jag inte göra något annat speciellt.

På tv ikväll klockan 22.00 kommer High-five-o --> måste se på det. :)

Yess nu är det snart bara en vecka kvar av skolan och så är det sommarlov! ;D
Men det jag kommer att sakna mest av skolan är alla mina härliga kompisar <33
Längtar tills nästa vecka !! ;)

Men nu ska jag göra något annat...

Byee så länge! ^c^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback