Middagen vid Rosso

Hejj :)
Det har varit en härlig dag.
Höjdpunkten med dagen tyckte jag var när klassen var och åt mat till Rosso.
Jag beställde en dagens pizza med ananas och tonfisk...
Det var mycket humor och vi hade inte tråkigt en enda sekund.
Vi gick igenom gamla minnen från början av 7:an tills i 9:an. ´
Det var ganska mysigt på Rosso när vi fick sitta i ett skillt rum.
"Tänk att grundskolan har gått så snabbt" och "skål för de här tre åren"
Alla var nöjda och på ett gott humör efter att alla hade ätit och jag tror att ingen var hungrig efteråt så mycket mat som alla fick på sina tallrikar (jag orkade inte äta upp hela min pizza) och jag är mätt ännu.

Efteråt var jag en stund på stan med Jen & Anne...
Jag shoppade en kortärmad tröja med glassar på. Aw den var så söt.
Men jag kunde inte vara så länge i stan för jag skulle fara på ett möte om lekledare till simskolan.
Jag har haft fullt upp att göra hela dagen^^

Just nu är det över +20 grader ute och jag har varit ute och tagit några bilder.
Snart är det sommarlov <333

Nu ska jag äta kladdkaka som nyss har blivit färdig.
Kladdkaka *mums* ;D

Obs! Glöm inte att vara med och tävla i min fototävling ;)

Hej då! ;3



Haha bästa bilden på Alex ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha..

2011-05-31 @ 22:44:32
Postat av: vonskareng

hur stavas ditt namn? madeleine? =) eehm.. hahah kan hända att du kmr tycka att din nya header är helt craaazy :p

2011-07-01 @ 20:45:02
URL: http://vonskareng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback