Lördagen den 28 maj

Go'morgon! :)

Jag vaknade för en stund sen.
Det blev en längre sovmorgon än vanligt men det var skönt ;3
Tyvärr har jag blivit förkyld så jag hoppas att jag inte blir sjuk.
Det är skolavslutning om en vecka och jag kan inte vara sjuk då!
Får se om jag kan fara till Jakobstad idag annars måste jag stanna hemma själv...
Men varför måste man bli förkyld till helgen då man ska göra allt?
Jag hatar att vara sjuk om man ska fara någonstans eller göra något kul!

Men jag ska ta det ganska lugnt och inte göra så mycket så blir jag nog frisk.
Måste i alla fall bli frisk till måndag men det känns redan lite bättre. ^^

Men nu ska jag ladda kameran så jag kan ta med den om jag far till Jakobstad.

Vad ska alla göra idag då? ;D

Good bye everyone!


Kommentarer
Postat av: MEPS

BLI INT SJUK!!!!!!!!

2011-05-28 @ 14:36:50
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback