Jakobstad imorgon

Go'kväll :)

Vad gör alla? ;3

Jag har inget att göra och klockan börjar bli ganska mycket så snart ska jag börja släpa mig till sängs.
Imorgon blir det att fara till Jeppis. Kommer att vara där hela dagen men kommer hem på kvällen.
Jakobstad --> The place to be tycker jag.
Jag kommer att börja fara dit ganska ofta speciellt när det blir sommarlov. ;D

Men nu måste jag börja sova ska inte sitta upp längre nu ^^

Jag bloggar mera imorgon
Hej dåå! <3

Här är en bild på Isabelle (min ena kusin som bor där)





Kommentarer
Postat av: MEPS

Jeppis! xD häls ti två pensionärer som står under en björk i skolparken. De står nämnligen ALLTID där. och vi är släkt...

2011-05-28 @ 14:37:58
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback