It-lektionen...

Morjens! :3

Nu sitter jag i skolan på it-lektionen som vanligt en tisdag eftermiddag.
De flesta har musikövning så vi får göra vad vi vill på datorn så länge de är borta.
Om ca två timmar ska vi på en konsert till skolan bredvid vår skola.
Det har varit en chill dag hittills. Man får göra vad man vill när det är så många borta.

Idag efter skolan ska jag, meps & sundris fara hem till nea.
Får sii vad vi hittar på att gör sen.
Det är inte så varmt ute och det blåser ganska kallt...
Bara det inte regnar för man vill ju inte bli genomblöt när vi ska fara till nea efter skolan.

Men nu ska jag läsa några bloggar för jag har inget annat att göra.
Vill att skoldagen ska ta slut nu.

See you later ^^


Kommentarer
Postat av: MEPS

HOOOOOOOOOjjj smygblöggaren :D

snart e skoldan slut!!!!!!! :D

2011-05-24 @ 13:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback