Filmkväll.

Tjaa C;
Tyvärr blir det inte många inlägg idag...
En snabb uppdatering här nu.
 Jag har nyss kommit hem från skolan och om ca 30 minuter ska jag fara på filmkväll till Nicole. Det blir lite bråttomt men det kommer bli en härlig kväll med de bästa människorna. Och det var ju några månader sedan vi hade den förra filmkvällen så det ska bli kul med en filmkväll igen.
Btw det är fredagen den 13 och jag har haft en dålig skoldag men det är bra att det är filmkväll så har man något att göra idag. Jag laddar upp bilder från filmkvällen senare ikväll när jag har kommit hem.
Nu ska jag göra mig i ordning och ladda kameran för snart kommer de och hämtar mig ^^
People ni är bäst bara så ni vet (a) <3



En gammal bild på "oss" från förra året.


Kommentarer
Postat av: MEPS

sv: japp du har noo myki pluspoäng XD

2011-05-14 @ 15:59:42
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback